Our OOTD

Tinuta purtata de fetita mea astazi. 

Toate piesele sunt de la Zara (find si magazinul de unde cumpar cel mai des haine pentru Nefeli) 👯 Ea adora aceasta rochita .

Asa m-am prezentat eu. Dar ca sa fiu sincera, fusta a fost destul de incomoda. Cand ai un copil de un an si jumatate, care fuge dintr-o parte in cealalta, nu este tocmai cea mai buna alegere sa porti ceva atat de scurt. By the way, este o piesa pe care am achizitionat-o dintr-un SC, din Romania. 

Tricoul este de pe fashionroom

Cardiganul H&M

Incaltamintea Converse

Ceasul Ozoo

Ochelarii sunt de pe Asos

Incepe si fashion week in Atena. De abia astept. 

Si inafara de asta, promit ca voi fi mult mai activa pe blog si imi voi da silinta sa il formez intr-un blog in adevaratul sens al cuvantului. 

Pupici. 😽

2 thoughts on “Our OOTD

  1. Like mother, like daughter! Frumoase si cochete amandoua! 😀 Imi place combinatia pe care ai facut-o, fusta de piele cu top casual…arata super bine. Eu nu pot fuste aproape niciodata, iar rochii extrem de rar (cred ca de 2-3 ori si asta doar vara). Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand imi propun sa ma imbrac cu fuste sau rochii, ajung in cele din urma tot la jeansi sau pantaloni scurti, mi-e mai comod asa….

    Liked by 1 person

    1. Buna Amy 🙂 Multumesc pentru ca mi-ai vizitat blogul.Daca iti plac fustele dar nu te simti comod sa le porti,incearca fustele luni.Aveau la Zara fuste maxi,drepte.Le poti asorta cu aproape orice.Eu le port chiar si iarna cu cizme si arata super.💛💚💙

      Liked by 1 person

Leave a Reply

