Home decor ideas

Pentru ultima zi a lunii, am cautat cateva idei de DIY home decor, pe pinterest. Si m-am hotarat la doua din dintre ele. 

Dopul de la sticla de vin este un obiect care se arunca de cele mai multe ori. Eu am gasit aceste idei foarte dragute si foarte ieftine. Trebuie doar sa ai putina imaginatie si poti crea elemente de decor chiar si cu cele mai neobisnuite obiecte. 

Idea mea preferata dintre cele de mai sus, este inima pe post de tablou. 

Am mai vazut o poza pe instagram, cu ceva timp in urma, in care au facut pres de baie din dopuri de pluta. Dar nu mai gasesc poza respectiva. 

Inca o idee foarte draguta. Poti cumpara aceasta oglinda pe bucati, de la Ikea. Probabil exista si in alte magazine, dar eu stiu sigur ca la Ikea ve-ti gasi. 

Am vazut acest element de decor cu ceva ani in urma, la Evelina ,pe youtube. Si mi s-a parut foarte ‘wow’. 

Ce parere aveti? 

Kisses

7 thoughts on “Home decor ideas

Leave a Reply

