Kilogramele in plus in timpul alaptarii

Disclaimer:Urmatoarea  postare  poate  plictisi  ingrozitor  persoanele care nu  sunt  interesate  de  cum  ma  plang  eu pentru  faptul  ca  sunt  o  grasa.Vor  urma  postari  de  fashion  si  beauty,asa ca stay tuned. 

…………………………………………
Intru pe youtube.Caut tutoriale despre cum poţi slabi in timpul alaptatului.Gasesc o multime de videouri. Mai caut… 

Intru pe Pinterest. Aceeasi procedura. Iau notite. 

Ma hotarasc ca de Maine sa ma pun pe treaba. 

Intru pe Asos si-mi umplu cosul cu rochii bodycon. 

Se face seara si dupa o zi plina de facut chestii de mama ,mi se face foame. Dau iama la frigider si mananc cam tot ce apuc. 

A doua zi ma abtin cuminte de la excese,dar spre seara explodez. 

Apoi urmeaza trei zile in care sunt mandra de mine si de faptul ca ma pot abtine. Deja ma visez supla ca inainte sa raman insarcinata. Caut banda de alergat pe internet. De abia astept sa imi achizitionez una. Mai am totusi de strans la pusculita. 

A patra zi, pe la ora opt seara, iubitul meu sot comanda pizza si prajituri. Ma declar iarasi invinsa. Ma simt oribil. 

Ba chiar imi zic sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu o sa mai slabesc niciodata si ca ar fi timpul sa port corset. Dinala de care poarta si Chloe Kardashian. 😒 

Deci ,treaba  sta  cam  asa:

Pana  in  luna  a 7 a  de  sarcina  am  luat  in  greutate  doar 5 kg. 

In  ultima  luna  insa, luasem  deja 15.

Eu  aveam  la  inceputul  sarcinii 54 kg.

Dupa  ce  am  nascut ,63.

Deja  alaptez  de 16 luni  si  am  greutatea  de 69 kg.

Uf, cam  multe  numere  am  insirat  aici!!

Cica  arzi  nu  stiu  cate  calorii  pe  zi ,datorita  alaptatului. Nu  stiu  cum  se  face  ca  eu  m-am  ingrasat  mai  mult  decat  in  timpul  sarcinii. Problema  poate  fi  si  hormonala, deoarece  nu  am  menstruatie  de  mult  timp  deja.

Sper  ca  aceasta  postare  sa  nu  fie boring. Este  aici  deoarece  ma  motiveaza  sa  fac  ceva  odata!

Tinta  mea  este  aceea  de  a  avea  din  nou 55 kg  pana  in  luna  iunie.

Si  da, daca  updateul  de  atunci  nu  va  arata  aceasta  cifra  pe  cantar, ma  voi  declara  invinsa. Si  eu  nu  ma  dau  batuta  asa  usor.

(A se  nota  faptul  ca  negrul ma face sa par mai supla, si chiar ca in poza asta arat mai slaba decat sunt, datorita posturii) 

Doamne  ajuta, atat  pot  spune. 

Si  ascundeti  toate  prajiturile  si  ciocolatele.😂

Leave a Reply

