Shopping online part one

Prima mea experienta cu shopping-ul online,a fost pe la varsta de 17 ani,locuind inca in Romania.Citeam de pe Cosmopolitan despre aceasta metoda si am ajuns sa stau cu orele pe magazinele online din straintatea.Bineinteles eram mare fana Victorias Secret si Asos.(By the way,am avut si un blog de fashion,care ajunsese sa aiba un numar decent de vizualizari,stergandu-l ulterior…Din pacate nu mai pot recupera nimic din el, 😦  )

Primul meu job a fost acela de vanzatoare de haine,prima data la Effect,apoi la Helene.Stiu ca aceste magazine in Romania erau destul de populare.Timp de doi ani de zile,lucrand in domeniu,am inceput sa imi doresc foarte tare sa se deschida cat mai multe magazine online.Asta din cauza ca nu aveam timp si mai ales datorita faptului ca eram satula de centre comerciale,jobul de la Helene fiind intr-unul din ele…

Mai apoi m-am stabilit in Grecia,iar drumul pe care il faceam de pe al treilea brat (unde locuiesc si acum) si Salonic,drum de doua ore jumate cu masina,doar ca sa intru in aglomeratele magazine pentru shopping,era pur si simplu un cosmar.Da,nu imi place sa fac cumparaturi,obosesc repede,nu am rabdarea necesara si oricum datorita experientei de vanzatoare,imi pot cumpara haine doar uitandu-ma la ele,imi dau seama imediat daca imi vin sau nu.

Problema era ca in Grecia nu existau prea multe magazine online,fiind nevoita sa apelez la cele din strainatate,din nou.

Cu timpul sau deschis si aici,magazine pe net,de la Zara pana la Sephora,insa cu putin timp in urma,iarasi s-au oprit  (inafara de Sephora) ,din cauza a Capital Control,ulterior fiind valabile platile cu cardul,din nou.


Ce mai,un stres pentru noi,femeile care cumparam doar de pe net.

Eu cumpar si pentru Nefeli,de pe net.Gasesc oferte mult mai bune si piese vestimentare care nu sunt valabile in magazine.

Spre fericirea mea,au deschis in Atena,cu putine zile in urma,Forever 21.Sper sa-si deschida si online,pentru ca de pe siteul lor din America/Europa,ai transport gratuit doar daca faci comanda de peste 75 euro,din cate imi aduc bine aminte.

Nu pot fi ipocrita si sa las sa se inteleaga ca nu pun piciorul in magazine.O fac,insa intr-un mod mult mai lejer,nicidecum pentru a-mi achizitiona piese vestimentare multe la numar.


Voi continua acest subiect,de accea,aceasta postare va fi part one.Data viitoare voi spune tips-urile mele si lucruri interesante despre shoppingul online.;)

Acestea fiind spuse,urmatoarele sunt site-urile mele preferate:

Zara                   

Bershka
Stradivarius
hm

Asos
Bozikis
Luigi
ZaraHome
Forever21
Shein
Romwe
Gap
Mac
NYX
Beautybay
Voi mai completa lista pe viitor 🙂 

Kisses ❤


(Poze de pe pinterest)

2 thoughts on “Shopping online part one

Leave a Reply

