Spring casual & my little helper

In Romania la mine in oras,in Deva,am vazut ca ningea ieri.Deci nu e prea primavara pentru toata lumea.In Grecia este foarte cald.Cu siguranta,pe la sfarsitul lunii mai vom face prima noastra baie in mare pe anul acesta.De abia astept sa ne luam costume noi de baie si accesorii pentru plaja ๐ŸŒต

OOTD-ul meu consta in piese foarte lejere,din bumbac,toate de la H&M.

Accesoriile sunt no name ( nici macar nu imi aduc aminte cum se numeste magazinul de unde le am,stiu doar ca este din Mediteranean Cosmos,Salonic )

Ceasul este Oozoo ๐Ÿป

Ochelarii de soare,tot HM

Acum vreau sa va spun despre Nefeli,care ma ajuta in tot ceea ce fac.Indiferent daca este laundry time sau spalam vasele,ea este gata sa ma ajute.๐Ÿ˜… Suntem non stop impreuna si imi copiaza comportamentul.


โ“Care este piesa vestimentara pe care doriti sa o achizitionati pentru primavara/vara?

Kisses ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐ŸŒท

4 thoughts on “Spring casual & my little helper

Leave a Reply

