OOTD:Ruffled top

In sfarsit s-a facut cald afara si putem purta tricouri,sau topuri.Cea mai fericita este Nefeli,deoarece poate purta rochite.💃

Cred ca trebuie sa fac un nou subiect pe blog,despre ootd al fetitei mele.Asta pentru ca ea are mult mai multe tinute decat mine.Asta insa in postarile viitoare.

Am fost in Salonic acum cateva zile si a fost un prilej bun pentru a face cateva poze.😁

Topul este Anel,o firma care produce haine in Grecia,la preturi foarte bune.Probabil a costat in jur de 20 euro.

Ce parere aveti despre acesti cercei?Eu ii ador ❤

In drum spre Salonic,am facut o oprire la brutaria noastra preferata din Stavros.Pe langa multe bunatati,am luat si pentru Nefeli un chec pe stick,cu smiley face.🐰A fost foarte incantata.

Ce parere aveti despre ootd-ul meu?Ce ati facut de 1 mai?

Kisses 🌿

4 thoughts on “OOTD:Ruffled top

Leave a Reply

