Increderea in propria persoana

Ani de zile m-am chinuit cu aceasta problema.Nu aveam incredere in mine,de fapt nici nu stiam ca nu am incredere in mine.Am avut momente de confuzie,nu stiam ce vreau si credeam ca nu valorez cat valoreaza alte femei.Nu suna ciudat?Ba da.Este cea mai mare greseala sa crezi ca nu esti la fel de bun ca si altii.Este cea mai mare greseala sa te compari cu cineva.Fiecare are drumul lui in viata si cu totii avem loc sub soare,cum s-ar spune.

Am trecut peste nesiguranta si frustrari de o bucata buna de vreme.Am reusit sa fac asta punandu-ma in fata greutatilor si obligandu-ma sa ma descurc singura.Primul pas a fost sa stiu cu exactitate ce imi doresc de la viata,ce pasiuni am,unde vreau sa ajung.Apoi a inceput greul.A trebuit sa muncesc pentru fiecare lucru (nu ma refer neaparat la ceva material),lasand uneori de la mine,alteori a trebuit sa elimin persoanele toxice din viata mea.Cat am fost de naiva crezand ca trebuie sa le fac tuturor pe plac si ca pot avea o multime de prieteni!A trebuit sa ajung la 27 de ani sa imi dau seama ca nu am avut dreptate.

Pe langa faptul ca a trebuit sa imi revizuiesc prioritatile,a trebuit sa imi accept si infatisarea.Stiu care imi sunt atuurile,nu sunt oarba,insa eram complexata.Imi doream sa imi fac modificari de natura estetica.Adevarul este ca eram cu nasul in reviste si cu ochii si urechile la tv,unde se promovau,aproape non stop,femeile “perfecte”.M-a salvat faptul ca am venit in Grecia,unde a trebuit sa muncesc 10-12 ore pe zi,neavand timp liber aproape deloc.Bonusul este ca aici nu se promoveaza (inca) atat de puternic acidul hialuronic si implanturile.Oboseala si viata pe care a trebuit sa o iau in piept la varsta de 19 ani,au facut sa imi iasa din cap ideile stupide,bine inchegate in mintea mea de cand eram adolescenta.Am avut norocul sa il intalnesc pe sotul meu care m-a facut sa ma simt cea mai frumoasa si mi-a descurajat orice idee de a ma mutila.

Nu sunt impotriva operatiilor estetice,nu pot fi ipocrita.Daca vreodata voi avea nevoie (nevoie,nu chef) voi apela la chirurgia plastica.Insa nu pot incuraja aceste proceduri cand sunt facute de fete tinere.Nu vreau un astfel de exemplu pentru fetita mea.Si nu vreau sa vad nici o femeie care ajunge sa arate ridicol din nevoia de a se remarca.

In fond si la urma urmei,este mai important sa ne acceptam asa cum suntem,decat sa traim o viata intreaga prefacandu-ne ca suntem altceva sau altcineva.


 

 

Nimeni nu este ca tine si asta este super puterea ta ✌

Va imbratisez cu drag

4 thoughts on “Increderea in propria persoana

  1. goodmorning Isabella!
    love your pictures!!
    It would be nice if you’d write a few words in English in the end of your posts so that we’d be able to understand more things about you and your interests..
    have a nice day
    anthi
    I tried to read and I think that you write something about…. Grecia (?)

    Liked by 1 person

    1. Haha.You have right.I will translate from now each post.Yes,I said that I came in Greece when I was 19.Actually,after that I meet my Husband.I am Romanian,but I live here.✌💜💜💜

      Liked by 1 person

Leave a Reply

